вторник, 23 октября 2012 г.

თემარა არის ფერით წერა?
„ჩვენ კაცთა მოგვცა ქვეყანა, გვაქვს უთვალავი ფერითა!“
მოსწავლეთა პროფილიVII კლასი. მეორე საფეხური. 3 მოსწავლე. არ არის სპეციალური სწავლების საჭიროების მქონე მოსწავლე.
მნიშვნელობა და აქტუალურობაფერს ძალიან დიდი მნიშვნელობა სამყაროს აღქმის, მხატვრული ნაწარმოებების გაგების საქმეში, აქტუალურია ყოფა-ცხოვრებაში.
მიზანიფერის გამომსახველობით შესაძლებლობებზე მსჯელობის, საკუთარი ჩანაფიქრისადმი შემოქმედებითი მიდგომის, შეფასების უნარ-ჩვევების განვითარება. ფერტან დაკავშირებული საკითხების გახსენება და მისი დაკავშირება ახალთან.
შედეგიიყენებს სხვადასხვა ხერხს ასოციაციების გადმოსაცემად. საუბრობს ხელოვნების ნაწარმოებით ათძრულ პირველ შთაბეჭდილებაზე და განმარტავს, რამ გამოიწვია ეს ემოცია.
შეფასებაკითხვებზე პასუხში აქტიურობა და შემოქმედებითობა, საგაკვეთილო მასალის ათვისება, პრაქტიკული მუშაობა, ნახატების შეფასება და გაკვეთილის შეჯამება.
წინასწარი ცოდნაიციან ძირითადი, შედგენილი, კონტრასტული ფერების შესახებ.
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსიVII  კლასის ხელოვნების წიგნი. ავტორები: ნ. მაჭარაშვილი, მ. მაჭარაშვილი.
სახატავი საშუალებები.
ინტერნეტით მოძიებული საპრეზენტაციო მასალები
გაკვეთილის მსვლელობა1.      მისალმება
2.      სწრაფი ჩანახატის გაკეთება თავიანთი განწყობილების გადმოსაცემად ფერში (5წთ).
3.      კითხვების დასმა (5წთ).
4.      პრეზენტაცია (10წთ).
5.      ჩვენი სახელოსნო
6.      სახელმძღვანელოში იან ვან დეიკის და ვან გოგის ნამუშევრებე მსგავსება-განსხვავების აღმოჩენა.
7.      ნამუშევრების შეფასება და გაკვეთილის შეჯამება.

Комментариев нет:

Отправить комментарий